جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند
سرخط خبرها

اعتماد سازی عمومی در سفر‌های استانی | نگاهی به سفر استانی رئیسی به یزد

  • کد خبر: ۹۲۴۲۱
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
اعتماد سازی عمومی در سفر‌های استانی | نگاهی به سفر استانی رئیسی به یزد
در روزهای گذشته استان یزد در دوازدهمین سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت، میزبان سیدابراهیم رئیسی و همچنین برخی از اعضای کابینه بود. نمایندگان مجلس درباره سفر رئیس جمهور به یزد چه گفتند؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ بازدید سرزده از بعضی واحد‌های تولیدی، بررسی مشکلات مردم، دیدار با اقشار مختلف جامعه و شرکت در جلسه شورای اداری، از مهم‌ترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان یزد بود. رئیسی در بدو ورود به استان یزد، گفت: یزد دارای ظرفیت کشاورزی، صنعتی، معادن بزرگ و از همه مهم‌تر نیروی انسانی متراکم، جوان و آماده کار است، اما متأسفانه زمینه کار آن گونه که باید برای جوانان آن مهیا نیست که باید این ظرفیت را توسعه دهیم و احیا کنیم.

خدمت صادقانه و بی منت، اولویت دولت رئیس جمهور در ابتدای سفر خود به استان یزد به صورت سرزده از کارخانه ریسندگی تعطیل شده خوش ریس یزد بازدید کرد و ضمن انتقاد از تعطیلی این واحد تولیدی گفت: هیچ بانکی حق تعطیل کردن واحد‌های تولیدی را ندارد و باید هر چه زودتر این کارخانه با همت و پیگیری فعال شود.

رئیس دولت سیزدهم همچنین در بازدید سرزده از یک کارخانه برق در یزد گفت: این کارخانه، نمونه یک کار موفق است که توانسته با همت و تلاش به فناوری پیچیده تولید تابلو‌های برق دست پیدا کند. معلوم می‌شود این کارخانه در مقابل تحریم‌هایی که قصد آن، جلوگیری از دستیابی ما به تکنولوژی است، توانسته با همت و تلاش، تابلو‌های برق را با کیفیت برتر ارائه دهد.

رئیسی در بازدید سر زده از نیروگاه خورشیدی فهرج نیز با تأکید بر حمایت دولت از توسعه انرژی پاک در کشور گفت: باید با افزایش و توسعه مزارع تولید انرژی خورشیدی، بخشی از انرژی مورد نیاز کشور را از این راه تأمین کرد.

وی سپس با دستور به وزیر نیرو و استاندار یزد تأکید کرد: این کار موفق را توسعه دهید تا نیاز کشور به انرژی از این طریق جبران شود. وی پس از بازدید از کارگاه احیای بنای تاریخی در یزد گفت: خدمت صادقانه و بی منت، اولویت دست اندرکاران در دولت سیزدهم است. اولویت دولت در استان یزد نیز رفاه عمومی جامعه با استفاده از ظرفیت‌های موجود است.

ترمیم اعتماد مردم به مسئولان

عباس مقتدایی، نماینده اصفهان در مجلس، در گفتگو با «فارس»، درباره نتایج سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: امروز اقشار مختلف نظراتشان را رودررو با رئیس جمهور مطرح می‌کنند که این بسیار ارزشمند است و می‌تواند در تصمیم گیری‌های دولت هم اثرگذار باشد.

وی در ادامه افزود: مردم اکنون بر این باورند که رئیس جمهور به دنبال حل مشکلات است و به این دلیل آقای رئیسی توانسته است گوی سبقت را از رئیس جمهور سابق برباید و به نظر می‌رسد مردم اکنون مطالبات متراکم خود را هم بی صبرانه از رئیس جمهور جدید توقع دارند.

تعیین وزرا به عنوان معین یک یا دو استان

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده رودبار در مجلس، نیز در گفتگو با «فارس»، درباره تأثیر سفر‌های استانی رئیس جمهور گفت: با توجه به مشکلاتی که در استان‌ها وجود دارد، برای اینکه ثمرات مثبت سفر‌های استانی رئیس جمهور بیشتر و بهتر شود، رئیس جمهور و اعضای دولت می‌توانند سه تا چهار روز با توجه به حجم کاری و مشکلات در آن استان بمانند و مشکلات را بررسی کنند. علاوه بر این بهتر است هر یک از وزرا برای پیگیری یک یا دو استان به عنوان معین یک یا دو استان انتخاب شوند و در جلسات هیئت وزیران نیز مشکلات استان مورد نظر را پیگیری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->